HIMSOM CHAN

FAC21J071

英文名:CHAN CHEUK HIM
暱稱:HIMSOM
職業:幕前/幕後

 

大家好丫!小弟HIMSON好榮幸可以加入香港美容依個大家庭,平時比較鐘意參與攝影。


最近男仕美容興起,不論出外見朋友,還是工作上需要,都想擁有一個良好嘅儀表出街見人,方便日後社交應酬同演出亮相。
當然,出外結交進入新圈子,印象分都相當重要,所以香港男仕們都會使用化妝品去打扮一下,不過可能出外環境或工作時間影響,化妝品在面部皮膚上殘留或清潔不佳,日積月累好可能會破壞面部皮膚,形成暗瘡壓力瘡黑頭凹凸洞等各種皮膚炎症。


男仕美容嘅作用,可以令自己更加了解自身皮膚質素,透過醫學美容修復面部皮膚,療程過後亦可使用各種潔面或護膚產品令面部皮膚健康得以維持,減少化妝品帶來對面部嘅負作用影響,不需倚靠化妝品去掩飾面部皮膚缺陷,更可以增添信心以素人素顏嘅姿態見人,優良嘅面部皮膚健康儀容加上適當化妝更是錦上添花。


在此小弟送上一個簡單嘅潔面心得,早晚暖水毛巾潔面各一次,過冷或過熱洗面可能會反效果刺激到面部皮膚分泌,暖水毛巾潔面可以有效舒緩皮膚分泌,促進面部血液循環。
小弟期待與你合作,為美容業界及推廣皮膚健康出一分力!

IG:shadow_style_life

 




相關內容